Partners



Ecobit
terug

Ecobit

Ecobit is een bedrijf in Nijmegen dat een partner is van Afas. Nijmedia voert vaak opdrachten uit voor klanten van Ecobit en biedt werknemers van Ecobit ook ondersteuning bij het implementeren van best practices en code libraries in de nieuwste technologieën.

Wat kan Ecobit voor u doen?

Ecobit heeft een aantal standaard softwareproducten ontwikkeld op het gebied van bedrijfsinformatie, die u kunnen helpen bij uw werk als organisatie. Daarnaast kan Ecobit speciaal voor u een oplossing realiseren die perfect aansluit op uw wensen en bestaande systemen. Met de modernste technologie kan in korte tijd veel worden gerealiseerd, zoals:

  • Automatische koppelingen tussen systemen, plugins en add-ons
  • Windows, web applicaties en apps
  • Herkennen (OCR), bewerken en beheren van formulieren, facturen en documenten

Ecobit ontwikkelt software die naadloos aansluit bij uw bedrijfsprocessen.Ecobit gebruikt daarbij zoveel mogelijk standaard producten en componenten die al eerder zijn ontwikkeld en sluit waar mogelijk aan bij functies die u al in uw andere applicaties ter beschikking heeft, zoals in uw boekhoud- of ERP systeem.

Duurzaamheid

Bij Ecobit neemt duurzaamheid een centrale plaats in:

  • Ecobit streeft naar een duurzame relatie met u als klant, gebaseerd op kwaliteit en vertrouwen.
  • Ecobit vindt de omgeving waarin we werken en leven belangrijk en wil daar goed mee omgaan. Bijvoorbeeld door milieuvriendelijke keuzes te maken op het gebied van reizen, het gebruik van duurzame bedrijfsmiddelen en ondersteunende diensten.
  • Voor organisaties met een ANBI status hanteert Ecobit een standaard korting ten opzichte van de normale tarieven.

 

Afas-Okta Single Sign On

Afas-Okta Single Sign On

Op verzoek van Ecobit is een Single Sign On ontwikkeld en geïmplementeerd voor de KNMvD, waarmee abonnees kunnen inloggen op Afas Outsite, de app en de website. Dit zorgt voor een naadloze gebruikerservaring wanneer er tussen deze platformen wordt geschakeld.

Afas- Microsoft Office 365

Afas- Microsoft Office 365

Op verzoek van Ecobit is er een koppeling gemaakt om contacten vanuit Afas naar Microsoft Office te synchroniseren. Door middel van deze koppeling met Microsoft Graph zijn er echter nog veel meer mogelijkheden beschikbaar.

Afas - Topdesk

Afas - Topdesk

Op verzoek van Ecobit zijn geautoriseerde integratiepagina's gemaakt voor Afas Insite met een koppeling naar asset management in Topdesk voor elke medewerker en leidinggevende. Met deze koppeling naar Topdesk zijn er nog veel meer mogelijkheden beschikbaar.

 
Afas-Azure SQL-PowerBI

Afas-Azure SQL-PowerBI

Op verzoek van Ecobit is er een slimme koppeling gemaakt voor Alfa Accountants, die connectoren in Afas synchroniseert naar Azure SQL. Deze koppeling is in staat om miljoenen records te verwerken en wijzigingen in de connectoren en database bij te houden. Het resultaat is een datawarehouse waarmee PowerBI dashboards geüpdatet kunnen worden.

Besteladvies Jumbo

Wij hebben in opdracht van Ecobit het proces 'Voorbereiding Besteladvies' gebouwd voor Bake Five, de koepelorganisatie voor grote bakkerijen. Door gebruik te maken van dit speciale achtergrondproces, wordt er data-analyse uitgevoerd en worden berekeningen gemaakt op basis van de hoeveelheden brood die worden geleverd en verkocht. Dit zorgt ervoor dat er precies genoeg brood wordt gebakken om de schappen gevuld te houden, zonder dat er te veel brood overblijft. Dit draagt niet alleen bij aan het verminderen van voedselverspilling, maar bespaart ook kosten. Het resultaat: klanten kunnen altijd genieten van versgebakken brood.

AFAS-EDIFACT koppeling Albert Heijn

Een systeem is ontwikkeld voor Bakkerij Pater en Albert Hein om de productie te beschermen tegen IT-communicatieproblemen. Het systeem verwerkt dagelijks EDI-berichten van Albert Hein, die worden verdeeld over de verschillende productiepartners van Bakkerij Pater, zodat iedereen op de hoogte is van de prognose voor Albert Hein. Een aanvullende procedure is ingebouwd om verkooporders aan te maken op basis van de laatste prognoses, zodat er snel geleverd kan worden in geval van een calamiteit. Het systeem maakt de communicatie efficiënter, verbetert de planning en helpt bij het beheer van de inkoop en planning.